onsdag 24. april 2013

Cuz0fyou goes world wide




Oh my! Tusen tusen takk alle sammen <3 jeg har lesere fra flere verdensdeler nå. Og jeg vil bare takke dere så utrolig masse! Jeg trodde ikke jeg skulle få så mange lesere - og ihvertfall ikke etter så kort tid :-D

jeg er bare meg selv - Benedicte , ei helt vanlig kristen jente fra Gjøvik som ikke tar seg selv så høytidelig. Som elsker Jesus av hele sitt hjerte <3 som har en sykdom som hun ikke vil at skal hindre seg - som er stolt over sin tro - som vil få frem et budskap - som engasjerer seg - som finner trøst og styrke i Guds ord - da ting ikke bestandig er like lett. Som lever et helt vanlig liv - som mener verden hadde vært et bedre sted om man kunne respektere hverandre - som mener at bra verdier har så mye og si - som har opplevd mye fælt, men allikevel reiser seg opp fra gjørma hver gang, som vet at livet ikke bestandig er like lett, og vil få frem det at det ikke finnes det helt perfekt a4 liv som folk skulle ønske man hadde, men at man kan forstå at folk sliter og at regjeringen kunne gjort noe bedre for oss som sliter , og at ingen skal se ned på andre , men heller løfte de opp. Det handler om og bry seg, ha omsorg for andre, ikke dømme, respektere hverandre - uansett tro, livvsyn, bakgrunn, hudfarge, syk, ikke syk, rik eller fattig. Det handler om at vi alle er mennesker, vi alle feiler, det finnes ikke noe som er helt perfekt, den perfekte er Gud. Og Jesus led for våre synder for at vi skulle få evig liv. Og alle mennesker synder, men om synden er liten eller stor , er ingen forskjell for all synd er synd, og Gud er ingen dømmende Gud, Gud er bare god. Og Han forstår, Han forstår mer enn du tror.

Tusen tusen hjertelig takk for alle som er innom bloggen min, dere må vite at dere hver og en av dere er unike i Guds bilde, dere er elsket av Gud :-D Han forstår dere. Jesus vet hvordan det er og slite, Han tar på seg hver en byrde og bærer den.

Jeg finner veldig mye trøst i min tro. Håper du og dere gjør det også <3 uansett hvem du er - tusen takk for at du er du og at du leser bloggen min.

Jeg vet det høres veldig klisje ut, men det betyr mye for meg at dere leser bloggen min, at dere er innom her. Og at dere kommer fra forskjellige deler av verden. Bare bruk google translate.

Ha en kjempe fin dag alle sammen <3 Gled dere i Herren for alt Han har gjort <3 GOD BLESS <3