onsdag 24. april 2013

Dagens ord på en onsdag



Hei på dere :-D i dag startet jeg dagen med og lese dagens ord i Bibelen.

Salme 46:1

Gud er vår tilflukt og styrke, en hjelp i trengsler, en hjelp som er funnet overmåte stor.

***********************************

Synes dette ordet var veldig fint og et ord jeg skal huske på i hele dag. Jeg leser mye i salmene, der finner jeg både trøst og styrke.

Jeg våknet ganske sent i dag og hadde sovet veldig lite i natt - husker jeg sto opp og leste noen ord i Bibelen og sovnet like etter det. Godt og finne trøst.

I dag har jeg planer om og gjør litt i heimen, det er klær som skal vaskes, og det skal ryddes litt. Sånne vanlige viktige ting som alle gjør ;-)

Jeg så på statestikken i sted og vil bare takke dere alle for at dere leser bloggen min og forhåpentligvis finner det interessant og fin :-D det er enda mer lesere på denne bloggen enn min gamle - så tusen tusen takk <3

Det gir meg virkelig mye glede og kunne se at det faktisk er noen som leser bloggen min <3 bloggen er kanskje litt anderledes enn mange andre blogger. Jeg håper at noen finner det positivt :-D en liten utenom det vanlige blogg hihi..

I dag skjedde det vanlige - frokost, havregrøt med rosiner og banan og dagens aviser var plassert på bordet. Koselig og ha litt lesestoff synes nå jeg - og kaffen var selvsagt med :-D

Ønsker dere en kjempe fin onsdag :-D