lørdag 27. april 2013

New in on a saturday og mine egne meninger

Heeei på dere :-D sola er med oss i dag <3 hurra for den!

I dag har jeg vært på nippet til og slutte og blogge - jeg synes det er en del jobb osv og oppdatere - men så innser jeg at det er en liten del av livet mitt - og jeg trenger bloggen - for den er med på oppmuntre meg i hverdagen på en slags merkelig måte hehe.. - så ja jeg fortsetter og blogge en stund til :-D

I dag måtte jeg opp sånn sykt tidlig - det kom en mann som skifter filter her - for det er ventilasjons annlegg i leiligheten. Tenkte jeg skulle rydde og shine litt til han kom - og det rakk jeg *puh*

Men dere jeg fikk pakke i posten i dag og det var apsolutt vært de 14 hverdagene jeg ventet. Åh bare se <3


Jeg har samsung galaxy note 2 - og det er apsolutt etter min mening den beste mobil på markedet akuratt nå :-D

Jeg satt ute en del i solen i dag - nå har jeg gått inn igjen - for sola ble plutselig borte - håper den kommer igjen <3


Her er et litt eldre bilde av meg


Håper dere har det bra :-D

Jeg ble helt sjokka over to artikler på vg i dag nr 1 her og nr 2 her

Til nr 1 om et barn som blir brent levende på grunn av at sekten trodde det var antikrist. Jeg blir kvalm, uggen, dårlig og ikke minst SINT!

Til nr 2 jente som mister jobben på bibelskole grunnet at hun gifter seg med skilt mann. Jeg synes dette er ren dømming. Jeg synes at vi kristne skal gå frem med et godt eksempel og ikke dømme andre. Dømming er noe av det værste jeg vet! Jeg synes det er helt forkastelig og dømme andre mennesker. Alle mennesker er elsket av Gud. Jeg synes dette er helt forferdelig at en Bibelskole faktisk sparker henne fra jobben. Nei jeg har bare ikke ord!

Jeg engasjerer meg veldig mye. Og for meg er det veldig viktig og respektere hverandre uansett hva , hudfarge, livssyn, religion, rik, fattig, syk, ikke syk. Uansett liksom. Det er utrolig viktig og respektere hverandre.

Så litt blandet innlegg. Men jeg synes det er viktig og make a point ;-)

Vi blogges mer senere