mandag 22. april 2013

Hvem er Benedicte?

Mobilblogger jeg..

Hei på dere =) igjennom utallige blogger som jeg har blogget om både personlige ting og litt mer klisje ting..
Men jeg har tross alt det en følelse over at jeg ikke fullt og helt gitt av meg selv på en måte.

Noe finnes det jo grenser over hva man burde dele på det O store internett. Man må finne sine egne grenser og ta hensyn til de.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har skrevet ting på nettet jeg angrer sterkt på den dag i dag. Men nå får jeg ikke gjort noe med det da mange folk vet..

Uansett så tenkte jeg og fortelle litt om meg selv. Ti punkter som beskriver meg selv. Og kanskje det er noe dere ikke vet - men nå vet =p

1  jeg er så utrolig sta og skal ha viljen min hele tiden og gir meg aldri før jeg får viljen min. Og det er en skikkelig dårlig egenskap

2. Jeg brenner for veldig mye. Dyr. Regnskogen. Israel. Frihet. Selvstendighet.  Pandaer. Nesehorn. Isbjørner som holder på og bli utryddet for godt =/ . Miljøet. Rettferdighet.  Veiledighet. Osv..

3. Jeg er over gjennomsnittlig glad i historie.

4. Jeg er veldig ubestsom

5. Jeg er kanskje litt dumsnill?

6. Jeg er glad i sundt kosthold og trening

7. Jeg snuser og vil så gjerne slutte

8. Har gått på folkehøyskole

9. Har jobbet som journalist for en dag for avisen Norge i dag.

10. Har reist alene til Israel på ungdomsleir. Har vært i tilsammen ca 13 land. Deriblant Filippinene.  Israel tre ganger.  Ridd på kamel. Bodd i beduintelt. Blitt intervjuet av Israel televition og vært på tv. Kom på sykehus i Israel og har private bilder av Ariel Sharon og Benjamin N.

Ble visst mye på den siste. Men nå skal jeg sove. Har planer om tidlig opp imorgen og da trenger jeg søvnen min =D < 3

Jeg har mange kule innlegg på lur og masse spennende lese stoff om egne meninger osv. Følg med på bloggen fremover. Har mange planer.  Og kommer og skrive om samfunn relaterte spørsmål osv. Jeg har troa på dette og jeg vil få frem et viktig budskap.

Ønsker dere en riktig god natt.  =)