fredag 26. april 2013

TGIF


Ååååh det er fredag <3 min absolutt favoritt dag <3 det har det alltid vært :-D i dag sto jeg opp.. kremt litt sent, frokosten ble inntatt ganske sjapt for var ekstremt sulten, avisene har jeg faktisk til gode og lese. Jeg har ikke gjort så veldig mye i dag... har ihvertfall vasket og tørket klær og ordnet litt i stuen og sånt og kjøkkenet da.. bare sånn helt random ting som alle må gjøre - sant?

Nå er det helg dere og den skal nytes til det fulle <3 det vil si forlovedes tid med film kveld og vennedager. Dette blir en knall dag også gleder jeg meg masse til og vise leiligheten til Helina , Frode og Hanna Maria som kommer på enten mandag eller tirsdag og ikke minst se Hanna Maria. Helina og Frode sin lille søte jente <3 åh det gleder jeg meg veldig til! De har heller ikke sett leiligheten - så jeg er kjempe glad for at de kommer til Gjøvik nå <3 føles som en eviiiighet siden sist jeg så de <3 dette blir kjempe stas :-D og Hanna Maria da så bare er sååå skjønn <3

Det blir en fin uke i vente også - en del som skjer :-D men først skal helgen nytes til det fulle <3 ønsker dere en nydelig helg <3 TGIF folkens :-D kos dere <3