torsdag 25. april 2013

She's taking picture of herself again - and im wonder why?

Mange lurer sikkert på hvorfor jeg tar så mange bilder av meg selv. Legger ut på alle mulige slags sosiale medier (ihvertfall nesten. . ) er det fordi jeg er selvgod?

Nå skal jeg fortelle dere noe. Vi lever i en verden av kroppspress og det er MEDIENE sin skyld! Og på tross av at jeg er 26 år nå så sliter jeg fortsatt med ekstremt dårlig selvtillit.  Og hvorfor skal det være sånn?

Gud skapte oss i Sitt bilde og hver enkelt en av oss er unike. Men jeg klarer ikke tross det og på en måte godta det. Og det er så synd. Jeg har lært med årene og godta at det er slik jeg er. Jeg får ikke gjort noe med det.

Jeg blir flau over alle bildene jeg legger ut. Skal ærlig innrømme det. Men så har jeg en blogg. Og en hverdags blogg. Og da pleier jo man somregel ta et bilde av seg selv den dagen.. jeg vil aller helst gjemme meg bort..

Der har dere min fulle ærlige mening.

Jeg vet det er mange som sliter med dårlig selvtillit og jeg skulle ønske jeg kunne gi alle en klem.

Hvorfor ? Fordi jeg bryr meg.