torsdag 25. april 2013

Torsdag



Hei og god formiddag. Et lite under at jeg klarte og stå opp i dag, var alt for trøtt i dag tidlig og føltes som jeg lå i koma eller noe haha.. nå føles det ut som jeg er en vandrende zombie hmm..

Uansett - i dag blir en fin dag, jeg har ikke mange planene - men jeg bare har på følelsen at det blir en fin dag afterall ;-)

Jeg sov hele natten i natt og har hatt en del søvn og ta igjen - så sikkert derfor jeg er så trøtt i dag ;-)

Jeg sto opp litt over elleve i dag - godt og sove litt lenge synes nå jeg!

Håper dere har det bra :-D jeg har begynt og engasjere meg politisk - veldig og det. Funnet et parti jeg er 100 prosent enig i og det er ikke ofte man finner. Det er vell et hemmelig valg - så man skal vell ikke si noe?

Gjør det uansett jeg :-D det er et ganske nytt parti som heter De kristne. Utrolig bra parti - med bra verdier osv.. Kan skrive litt om det senere - for nå skal jeg nemlig få i meg litt mat :-D

Vi blogges <3